Nog 3 keer slapen en het schooljaar gaat weer van start. Het wordt een kleurrijk schooljaar, in thema: "Ieder kind zijn eigen tint".
Wij kijken er alvast naar uit om jullie oogappels met open armen en veel liefde te verwelkomen in klas 2! En vonden het leuk om jullie al eens te ontmoeten op de openklasdag gisteren.
Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).
Reacties
Een reactie posten