Doorgaan naar hoofdcontent

Week 3

Al de derde week van het schooljaar.
Deze week gebeurden er enkele leuke dingen:

Onze Louis werd 4 jaar en bracht voor iedereen lekkere plopkoekjes mee.
Dat was smullen in de klas! 

Hiep hiep hoera voor deze lieverd!



Elke middag, na het eten, poetsen de kindjes om beurten hun tandjes.
We leren een stappenplan gebruiken hiervoor, en alles zo zelfstandig mogelijk te doen.
Kijk hoe flink Joshua en Kyandro dit al doen:






Na al dat tandenpoetsen, waren onze tandjes er klaar voor:
Op donderdagvoormiddag mochten we op de klasfoto.
1, 2, 3... LACHEEEN! 








Op donderdagmiddag speelden we een gezelschapsspel.
Het was nog een beetje moeilijk om de spelregels te volgen, 
maar we lachten ons te pletter!
En er werd veel gepraat over het natte hondje, ook belangrijk! :)






Op vrijdag doen de kleuters schrijfdans tijdens de therapie:







 Er werd natuurlijk ook wat gewerkt, gespeeld, getekend, ...
Jullie schatten doen flink hun best in de klas!




Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!