Al de derde week van het schooljaar.
Deze week gebeurden er enkele leuke dingen:
Onze Louis werd 4 jaar en bracht voor iedereen lekkere plopkoekjes mee.
Dat was smullen in de klas!
Dat was smullen in de klas!
Hiep hiep hoera voor deze lieverd!
Elke middag, na het eten, poetsen de kindjes om beurten hun tandjes.
We leren een stappenplan gebruiken hiervoor, en alles zo zelfstandig mogelijk te doen.
Kijk hoe flink Joshua en Kyandro dit al doen:
We leren een stappenplan gebruiken hiervoor, en alles zo zelfstandig mogelijk te doen.
Kijk hoe flink Joshua en Kyandro dit al doen:
Na al dat tandenpoetsen, waren onze tandjes er klaar voor:
Op donderdagvoormiddag mochten we op de klasfoto.
1, 2, 3... LACHEEEN!
Op donderdagmiddag speelden we een gezelschapsspel.
Het was nog een beetje moeilijk om de spelregels te volgen,
maar we lachten ons te pletter!
En er werd veel gepraat over het natte hondje, ook belangrijk! :)
Op vrijdag doen de kleuters schrijfdans tijdens de therapie:
Er werd natuurlijk ook wat gewerkt, gespeeld, getekend, ...
Jullie schatten doen flink hun best in de klas!























Reacties
Een reactie posten