Doorgaan naar hoofdcontent

Halloween?!

Deze week werken we rond het thema Halloween,
en wat is er dan leuker dan 
ons verkleden in griezelige (of eerder heel schattige? Oeps๐Ÿ˜‰) monsters!














Wauw, Leart! ๐Ÿ‘
Wat een mooie weerwolf! ๐Ÿ™€



Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne ๐Ÿ˜‰!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!