Doorgaan naar hoofdcontent

Paardrijden

Gisteren gingen we paardrijden.
We doen dit vanaf nu om de 3 weken,
in 'het ruitershof' in Bredene.

Het was alvast een groot succes.

We deden het erg flink, rustig en durfden allemaal meteen op het paard.
Sommigen van ons durfden zelfs al eens in draf, legden de handjes op het hoofd
of zaten zelfs al eens achterstevoren op het paard!

Er zijn 2 paardjes waarmee we telkens kunnen rijden.
Daarom is er telkens een doorschuifsysteempje:
- even wandelen op de manege
- even wachten in het hoekje met een boekje, of al spelend met de paardjes.
- op het paard!

De juf kon tussendoor enkele fotootjes maken: 
























































Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!