Doorgaan naar hoofdcontent

De kerstboom


 Meester Arne bracht een supermooie, grote kerstboom mee naar onze klas.
Samen hebben we de boom opgezet, 
en nadien ook versierd met kerstballen en kleurrijke lichtjes!

Nu hebben we een prachtige kerstboom in onze klas, joepie.



 Abdul toch.. 😉 Die doos is voor de kerstboom, niet voor jou!

 Ook Leart helpt flink mee,
ondertussen zingt hij ook liedjes voor ons:
'jingle bell, jingle bell, ...' 💕

 Louis is blij met de lichtjes! 


Tijd voor de kerstballen!




Twee lieve vrienden!
 



 Kyandro is een héél ijverige werker :)! 




Pfoeh, dat was veel werk.
Maar het is ons gelukt!  

Tijd om nog wat te spelen, bouwen en zingen! 😉

Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!