Doorgaan naar hoofdcontent

Hij komt, hij komt (deel 2)


 Het is bijna onze beurt om met onze klas naar de Sint te gaan. Joepie!
We maken ons klaar, zetten onze hoed op, ...
En dan maar in spanning afwachten. Wat zijn we flink! 

ps. Dankjewel aan mijn vriend Arne om al de komende foto's te nemen 😘!


















 Nog allemaal een plasje doen, en op de foto als we wachten? :-)


 Oei, Abdul kijkt boos? 

 Even piepen bij de deur... Mogen we al binnen?

Neen, nog heel even geduld!










En ja hoor!
Daar zijn ze dan, dag Sinterklaas en zwarte piet!


Wat zitten we flink! 


Louis mag als eerste bij Sinterklaas.







 Wauw, Louis gaf zijn tutjes af aan de Sint! BRAVO.










Nu mag Saidali bij de Sint.










En daarna is het aan Abdul.






Hihi, Abdul wil meelezen in het boek van Sinterklaas!




De overige foto's komen zeker ook zo snel mogelijk nog op de blog.
Maar momenteel wil blogger niet zo goed met me meewerken :(! 
Hopelijk is dit snel in orde,
want ook Leart, Kenan, Joshua en Kyandro mochten bij de Sint komen.
Er zijn dus nog véél foto's. :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!