Het is bijna onze beurt om met onze klas naar de Sint te gaan. Joepie!
We maken ons klaar, zetten onze hoed op, ...
En dan maar in spanning afwachten. Wat zijn we flink!
We maken ons klaar, zetten onze hoed op, ...
En dan maar in spanning afwachten. Wat zijn we flink!
ps. Dankjewel aan mijn vriend Arne om al de komende foto's te nemen 😘!
Nog allemaal een plasje doen, en op de foto als we wachten? :-)
Oei, Abdul kijkt boos?
Even piepen bij de deur... Mogen we al binnen?
Neen, nog heel even geduld!
En ja hoor!
Daar zijn ze dan, dag Sinterklaas en zwarte piet!
Daar zijn ze dan, dag Sinterklaas en zwarte piet!
Wat zitten we flink!
Louis mag als eerste bij Sinterklaas.
Wauw, Louis gaf zijn tutjes af aan de Sint! BRAVO.
Nu mag Saidali bij de Sint.
En daarna is het aan Abdul.
Hihi, Abdul wil meelezen in het boek van Sinterklaas!
De overige foto's komen zeker ook zo snel mogelijk nog op de blog.
Maar momenteel wil blogger niet zo goed met me meewerken :(!
Maar momenteel wil blogger niet zo goed met me meewerken :(!
Hopelijk is dit snel in orde,
want ook Leart, Kenan, Joshua en Kyandro mochten bij de Sint komen.
want ook Leart, Kenan, Joshua en Kyandro mochten bij de Sint komen.
Er zijn dus nog véél foto's. :)

















































































Reacties
Een reactie posten