Doorgaan naar hoofdcontent

Hij komt, hij komt (deel 3)


Joshua vond het heel leuk om even met de Sint te knuffelen.
Wat een lieve jongen, onze Joshua!

















 Ook Leart mocht bij de Sint op schoot :)!











 Joepie, Kyandro is aan de beurt!





 Wakker worden, Kyandro en Sinterklaas!




Wat was dat lang wachten voor Kenan, 
hij mag als laatste bij de Sint.
Zie hem stralen, het is eindelijk zijn moment! :)







Alle kindjes zijn bij de Sint geweest.
Nu heeft de Sint nog een zak vol cadeautjes voor ons klasje! 

Dankjewel ook aan het oudercomité 😗.










 Leart is al meteen grote fan van de kraan!



 Nog een paar pogingen tot een groepsfoto met Sint en Piet.
Hihi.







Heel fier op de kindjes uit deze klas.
Wat deden ze het allemaal FLINK! 
BRAVO hoor, lieve schatten :)!

Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!