Joshua vond het heel leuk om even met de Sint te knuffelen.
Wat een lieve jongen, onze Joshua!
Wat een lieve jongen, onze Joshua!
Ook Leart mocht bij de Sint op schoot :)!
Joepie, Kyandro is aan de beurt!
Wakker worden, Kyandro en Sinterklaas!
Wat was dat lang wachten voor Kenan,
hij mag als laatste bij de Sint.
Zie hem stralen, het is eindelijk zijn moment! :)
Zie hem stralen, het is eindelijk zijn moment! :)
Alle kindjes zijn bij de Sint geweest.
Nu heeft de Sint nog een zak vol cadeautjes voor ons klasje!
Nu heeft de Sint nog een zak vol cadeautjes voor ons klasje!
Dankjewel ook aan het oudercomité 😗.
Leart is al meteen grote fan van de kraan!
Nog een paar pogingen tot een groepsfoto met Sint en Piet.
Hihi.
Hihi.
Heel fier op de kindjes uit deze klas.
Wat deden ze het allemaal FLINK!
Wat deden ze het allemaal FLINK!
BRAVO hoor, lieve schatten :)!



















































Reacties
Een reactie posten