Op de slee januari 31, 2019 Joepie, op de slee! Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Mama Xander1 februari 2019 om 11:26Leuk!BeantwoordenVerwijderenReactiesJuf Steffie4 februari 2019 om 11:48Dankjewel dat we de slee mochten gebruiken! Zoals je kan zien: ze vonden het superleuk :)! VerwijderenReactiesBeantwoordenBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Leuk!
BeantwoordenVerwijderenDankjewel dat we de slee mochten gebruiken!
VerwijderenZoals je kan zien: ze vonden het superleuk :)!