Vandaag scheen de zon!
We gingen samen naar het speelplein.
Toen Ameer uit klas 1 ons met de fluohesjes
zag toekomen op de speelplaats,
dacht hij: ik trek er gauw ook eentje aan!
Dus ging hij met ons mee op pad.
Een nieuw vriendje :)!
(Zeno was er deze middag niet bij.)
Reacties
Een reactie posten