Sinds maandag werken we rond het thema carnaval
in onze klas!
Louis had er alvast zin in.
Nieuwe spulletjes in de ontdekbak?
De kleuters worden er naartoe gezogen! 😂
En dan nog wat fotootjes...
Oeps... Een beetje te vroeg.
We moeten wachten op de bus.
Reacties
Een reactie posten