Springen maar! juni 30, 2019 De laatste week voor een vakantie... Dan mogen wij altijd op het springkasteel. Juf Axelle (onze stagiaire) kon ons niet missen en kwam nog eens langs om mee te springen. Dubbel joepie! Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Reacties
Een reactie posten