Genieten in het zwembad september 12, 2019 Vandaag gingen we zwemmen. Kijk maar eens mee hoe we genieten 🐬! We zijn er klaar voor! Kijk: Kenan durft springen! Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Bieke Vanhoeck12 september 2019 om 11:17Ooh.Zo leuk! BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenAnoniem13 september 2019 om 01:35Deze reactie is verwijderd door de auteur.BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Ooh.Zo leuk!
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderen