Vandaag werd Louis 5 jaar 💕.
Dat verdient enkele mooie liedjes,
vuurwerk en hiep hiep HOERA!
Louis en zijn mama hadden
een taart gebakken om te delen met de klas.
Kijk! Wat mooi!
Het is in de vorm van Mickey Mouse.
Mmm! Smullen maar.
Wat was die taart lekker!
Feestvarken ;-)!
Reacties
Een reactie posten