Doorgaan naar hoofdcontent

Op verkenning in de klas, op de speelplaats en in de turnzaal


Wat een flinke start!



We verkennen de speelhoekjes in onze klas
en leren een keuze maken: waarmee wil ik spelen? 
 

We spelen alleen, we spelen samen 
en soms komt een van de juffen even meespelen.


Tijdens de snackmomenten aten we allemaal
heel flink ons fruit of onze koek op. Bravo!

We werkten en schilderden al even aan de grote tafel, 
we lazen samen met de juf een verhaaltje
en genoten van het experimenteren met muziekinstrumentjes.


Ook op de speelplaats en in de turnzaal
ontdekken, bewegen en spelen we volop. 


Al enkele sfeerbeeldjes die ik tussendoor (snel) kon vastleggen: 


















































































Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!