Doorgaan naar hoofdcontent

Thema Sinterklaas

Sinds maandag staat alles in teken van Sinterklaas

Op maandag 2 december komt hij naar onze school. 
Wat kijken we er naar uit! 

We verkleden ons als Sint en Piet.
We werken, knutselen en spelen in thema. 


























































 Een tic tac rond Sinterklaas.
Wat leuk!




























Tijdens de turnles dansen we op Sintliedjes,
doen we een parcour op een stokpaardje, 
klimmen we met cadeautjes omhoog op het klimrek
om deze dan 'in de schoorsteen' te laten vallen, 
mogen we elk om beurt onder de parachute lopen 
om snel een pakje te gaan halen,
... 

Wat zouden wij goeie hulppietjes zijn!

































































Wij genieten alvast lekker verder! 
Er volgen zeker nog enkele leuke foto's :-).








Reacties

  1. Jullie doen echt zo'n leuke dingen allemaal! Leuk om mee te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!