Juf Justien bracht haar kamishibai
en mooie prenten rond de gevoelens mee naar klas.
We keken naar de prenten,
dachten na welke gevoelens we zagen,
we luisterden naar muziek
(trieste muziek, blije muziek of net muziek die ons wat bang maakte...)
en we probeerden zelf ook eens
om boos, blij, triest of zelfs bang te kijken.
Hier enkele foto's van het groepje
van Kyan, Louis, Kenan en Joshua.













Reacties
Een reactie posten