Gisteren was er eenmalig
geen motorisch parcours op maandag.
We konden vrij spelen in de turnzaal,
en er werd ook wat gedanst :)!
Louis ontdekte als eerste de micro.
Samson en Marie, woohoohoo!
Ook veel andere kindjes
wouden graag eens een liedje zingen.
Finn bleek bijvoorbeeld een echte performer te zijn.
“Doe maar allemaal mee!”
Zo schattig!
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk om te zien!
BeantwoordenVerwijderen