Een beetje wachten :) maart 09, 2020 Donderdag waren we alle 9 mee naar het zwembad! Leuk! Juf had haar go pro mee, en filmde de flinke zwemmers... maar de “app” wil even niet meewerken. Dus... “even geduld” ;-). Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Reacties
Een reactie posten