Doorgaan naar hoofdcontent

Hiep Hiep Hiep HOERA voor Finn!

Finn werd op donderdag 5 jaar!

Hij trakteerde ons 
op super-lekkere pannenkoeken. 

Smullen maar!











We konden kiezen tussen een pannenkoek
met bloemsuiker, bruine suiker OF choco.

Wij wil zijn pannenkoek in stukjes?
Of wie wil (voor één keer)
de pannenkoek in een 'grote rol' eten :).

...  
Of het gesmaakt heeft? ;-) 











Tijdens het thema 'de bakker'
werkten we ook al even rond (verjaardags-)taarten:
versieren, kaarsjes tellen, ... 

Op het smartboard vond de juf dan ook
een grote taart.
Eens kijken of iedereen goed weet
hoe oud hij is, ... 

En dan genieten van de muziek,
en ballonnen prikken maar! 
 









Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!