Doorgaan naar hoofdcontent

Idee van de dag 3


Het derde ideetje van de dag,
komt van onze lieve juf Jessie:



Dag allemaal!



Het is ondertussen al een tijdje geleden dat we elkaar hebben gezien… 
Ik vraag mij af hoe het gaat met jullie? 
Ik hoop stiekem dat jullie allemaal genieten van het zonnetje en dat jullie véél buiten spelen.



Helaas kunnen wij eventjes niet oefenen in het blauwe huisje… 
Maar ik heb een oplossing! 



Ik zal meerdere keren per week leuke opdrachtjes posten 
die jullie thuis kunnen proberen samen met mama, papa, broer of zus… 
Dit zorgt ervoor dat jullie blijven oefenen en veel bewegen, 
want dit is héél belangrijk! 

Zijn jullie er klaar voor? 
1,2,3 en we gaan van START! 

Veel succes en vooral veel plezier! 
Groetjes juf Jessie 





Vergeet zeker niet om ook 
naar onze vorige ideetjes van de dag te kijken.

- de opdrachtenkalender op 'kleuterkoekjes'
- het filmpje van de juf met al vier mogelijke ideetjes

Als iemand zelf een leuk idee heeft
of een leuke foto of filmpje heeft van 
één van onze klasgenootjes, 
en deze mag ook eens op onze blog:
doorsturen naar juf Steffie mag zeker, 
zo zien jullie misschien ook de andere klasgenootjes
eens via deze weg :). 

Ook op onze facebookpagina "vrienden van H2O"
verschijnen geregeld leuke ideeën zoals deze:
 Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

Tot morgen voor een nieuwe 'tip van de dag'.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sfeerbeeldjes van onze tweede dag

We hadden een leuke dag samen.  Met werkmomentjes, speelmomentjes, snackmomentjes, de eerste turnles en een rustig (sensorisch) slot van de dag.  Ps. Mijn excuses als alle foto’s wat door elkaar staan 😉. 

Springkastelen. Frietjes. Zwemmen.

 

Plopsaland foto’s

Een wirwar aan foto’s van een superleuke dag.  Een filmpje volgt later ❤️.