Op dinsdag gingen we naar tiptoedag.
We beslisten om maar een halve dag mee te gaan.
De oudere kinderen: Kenan, Joshua en Mylan bleven wel de volledig dag =).
Eerst mochten we naar het danspaleis,
daarna naar het springpaleis.
In de namiddag gingen onze 3 grote jongens



































Supertof!
BeantwoordenVerwijderen