Doorgaan naar hoofdcontent

Juf Jessie wast de ramen en juf Regina mist jullie

Dag iedereen 

Hier ben ik weer, juf Jessie! 
Willen jullie weten wat ik vandaag gedaan heb? Ik heb de ramen gewassen! Want die waren héél vuil! 
Kijken jullie mee naar het filmpje?  
Proberen jullie dit ook eens? Dan zien we héél graag ook een foto of filmpje van jou! 

Groetjes 
juf Jessie 



Dag ouders 

Dit is een leuke en eenvoudige activiteit om eens uit te voeren met uw kind. U heeft enkel en alleen water, véééééél zeep, een spons en een raam nodig :)  
Tip: gebruik "klassieke muziek voor kinderen" op de achtergrond!  

Mvg Juf Jessie 






Onze lieve juf Regina die met ons mee gaat zwemmen, 
en die soms ook helpt knutselen mist ons ook. 

Ze stuurde me ook 2 mooie verhaaltjes door: 
eentje voor morgen en eentje voor overmorgen 😉. 








Reacties

Populaire posts van deze blog

Sfeerbeeldjes van onze tweede dag

We hadden een leuke dag samen.  Met werkmomentjes, speelmomentjes, snackmomentjes, de eerste turnles en een rustig (sensorisch) slot van de dag.  Ps. Mijn excuses als alle foto’s wat door elkaar staan 😉. 

Springkastelen. Frietjes. Zwemmen.

 

Plopsaland foto’s

Een wirwar aan foto’s van een superleuke dag.  Een filmpje volgt later ❤️.