Misschien een leuk idee
om onze lieve mama’s te verwennen
met een lekker ontbijtje komende zondag.
Want...
dan is het Moederdag?!
Ik zette deze zondagochtend alvast mijn
beste beentje voor en filmde enkele
“receptjes”.
Ik keurde ze alvast ook al goed (zwaar werk 😉!).
Alvast ook op voorhand
mijn excuses voor mijn ”ochtend-kop”
en bijbehorende outfit 😅.
Kijken en bakken jullie mee met mij?
Liefs, juf Steffie
Leuk! En een goede hint op het einde? ;)
BeantwoordenVerwijderen