Doorgaan naar hoofdcontent

Zeepbellen


Dankjewel Louis voor de leuke uitdaging πŸ‘πŸ»☺️.

Reacties

  1. Superleuke uitdaging, Louis! Wij hebben deze namiddag grote zeepbellen gemaakt. Dat was leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne πŸ˜‰!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!