Zeepbellen mei 03, 2020 Dankjewel Louis voor de leuke uitdaging ππ»☺️. Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Bieke Vanhoeck5 mei 2020 om 06:13Superleuke uitdaging, Louis! Wij hebben deze namiddag grote zeepbellen gemaakt. Dat was leuk!BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne π!). Meer lezen
Superleuke uitdaging, Louis! Wij hebben deze namiddag grote zeepbellen gemaakt. Dat was leuk!
BeantwoordenVerwijderen