De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
We maakten vandaag donuts.
Enthousiast waren ze alvast allemaal :-)!
Hassan en Amir waren tijdens dit momentje ook even op therapie,
dus staan iets minder vaak op de foto's!
Sjiek om te zien! Lekker om te eten ;-)
BeantwoordenVerwijderenDat zag er leuk uit!
BeantwoordenVerwijderen