Naar het bos oktober 08, 2020 Het is herfst!Het ideale seizoen voor een mooie boswandeling.We wandelen flink en gaan op zoek naar bladeren, vruchten, diertjes, ...Filmpje:Kijken jullie mee? Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Bieke Vanhoeck8 oktober 2020 om 12:45Dat zag er een fijne middag uit! :) BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Dat zag er een fijne middag uit! :)
BeantwoordenVerwijderen