Doorgaan naar hoofdcontent

Herfstwinkeltje

Vandaag speelden we herfst-winkeltje.



Wat staat er op ons boodschappenlijstje? Dit leggen we in ons winkelmandje.

Daarna naar de kassa! De mevrouw of meneer achter de kassa scant alles in en vertelt hoeveel we moeten betalen. 

De klant moet centjes betalen. En de kassier(ster) geeft soms ook centjes terug. 

(Een paar kindjes telden al even hoeveel er betaald moest worden aan de hand van de prijslijst, wauw! Bravo!)








Amir en Hassan spelen samen:



















Yousef en Louis spelen samen:














Milan en Marie spelen samen:













Marie speelt ook nog eens mee met Roxan, 
want vandaag is Marcel afwezig.
(Geen zorgen, Marcel. Het winkeltje zal de komende weken 
in de klas blijven, 
we kunnen er mee spelen in de speelhoek!)





















Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!