Gisteren zongen we 'happy birthday to you'
voor onze lieve stagiair 'meester Rico'.
Hij werd 19!
Roxan en Milan hielpen mee
om de kroon te ontwerpen.
We aten nadien nog een lekker ijsje om dat te vieren!
Ook vandaag aten we nog eens een ijsje,
want zo konden ook Amir en Marcel meegenieten met ons...
Mmm!








Hoera voor meester Rico!
BeantwoordenVerwijderen