We gebruikten het recept uit het filmpje van 'Zita - slijm maken' op youtube. In de 'nieuwe' blogpost, met het filmpje van Sinterklaas en het filmpje van het slijm maken, postte ik deze video ook nog eens :-). Het is wel een beetje 'op het gevoel' omdat er geen specifieke hoeveelheden op staan.
Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).
Waaauw, zo leuk! Mogen we het 'receptje'? Dat willen we hier thuis ook wel eens proberen. ☺️
BeantwoordenVerwijderenWe gebruikten het recept uit het filmpje van 'Zita - slijm maken' op youtube.
VerwijderenIn de 'nieuwe' blogpost, met het filmpje van Sinterklaas en het filmpje van het slijm maken, postte ik deze video ook nog eens :-). Het is wel een beetje 'op het gevoel' omdat er geen specifieke hoeveelheden op staan.