We moesten vandaag enkele dieren redden die waren vastgevroren in het ijs!
Ondertussen haalden juf Katrijn en meester Rico ons er in kleine groepjes uit, zodat we tussen de regenbuien in eens konden tonen hoe goed wij al kunnen fietsen.
Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).
Maar zo leuk allemaal!
BeantwoordenVerwijderen