Iglo’s bouwen januari 06, 2021 Vandaag bouwden we iglo’s! Niet met blokken sneeuw zoals de eskimo’s, maar wel met suikerklontjes. Leuk!Nu kan wie dit wil ook nog eens een iglo bouwen in onze handjeshoek! Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Reacties
Een reactie posten