We werken in de klas rond het prentenboek van Lars de kleine ijsbeer.
Hij vindt het heel leuk om op de ijsbergen te spelen en te glijden. Ook 'chillen' in het water doet hij heel graag.
Wij bouwden in de klas de ijsbergen na en speelden met Lars en zijn vrienden op het ijs.
Reacties
Een reactie posten