De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
Het is bijna vakantie en dat wil zeggen dat het springkasteel terug enkele dagen in de turnzaal staat.
Ook wij mochten er gisteren en vandaag op springen tijdens de turnles. We werden gekke clowns en sprongen heel wat in het rond! ;-)
Reacties
Een reactie posten