De kinderboerderij maart 27, 2021 Op donderdagnamiddag gingen we naar de boerderij. In de vorige post kon je hier al het filmpje over vinden, nu volgen er nog enkele foto’s.P Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Anoniem29 maart 2021 om 07:09Amai, Zo genieten dat ze allemaal doen. Heerlijk dat ze nog eens op uitstap konden. BeantwoordenVerwijderenReactiesSteffie Brackman30 maart 2021 om 10:42Jaaa! We hebben er allemaal echt van genoten om nog eens samen op pad te gaan buiten de school-muren 😍! VerwijderenReactiesBeantwoordenBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Amai, Zo genieten dat ze allemaal doen. Heerlijk dat ze nog eens op uitstap konden.
BeantwoordenVerwijderenJaaa! We hebben er allemaal echt van genoten om nog eens samen op pad te gaan buiten de school-muren 😍!
Verwijderen