Dit jaar kunnen we gelukkig wel weer iets knutselen
voor die lieve mama’s in de klas.
Vorig jaar was dat een beetje moeilijker...
Ik maakte toen dit filmpje waarin ik jullie uitleg hoe je een lekker ontbijtje kunt klaarmaken voor je mama. (Mijn excuses voor de “ochtendkop” en bijpassende kledingsstijl. Hihi.)
Misschien zijn er dit jaar ook mama’s die wel eens verwend willen worden ;-)?
Reacties
Een reactie posten