Doorgaan naar hoofdcontent

Thema: “wilde dieren” sfeerbeeldjes

 Al enkele sfeerbeeldjes van ons thema. 

Een tipi met allerlei dierenknuffels, een wereldbol, een safarihoed, ...  in de speelhoek.
(En Roxan haar gekke bekken krijg je er gratis bij!😜)












De zandbak is “open”!
 


We meten onszelf: zijn wij net zo groot als een giraf? 
En Louis meet ook de speelplaats! 






We genieten van de mooie verhalen van Elmer, de olifant. 
Tijdens het onthaal wisselen we de rustige muziek en bellenblaas even in voor een rustig momentje met de muziekdoos waarop Elmer en zijn vriendje samen dansen.


We spelen gezelschapsspelletjes in thema. 
'Vallende aapjes' is geliefd!








We knutselden een verrekijker, 
en namen deze mee op 'safari' rond de school. 
Zie ook het filmpje in de vorige post :-).





















We maken 'kunst' van onszelf:

We spelen, maken taakjes, werken in het werkbundeltje, ...
Uiteraard hebben we niet steeds de tijd (en handen vrij) om alles vast te leggen op beeld. Maar we zijn druk bezig ;-).
























Wat een mooie pauw, Marie!





In de eerste wagon zit de slang,
in de tweede wagon zit de tijger,
in de laatste wagon zit de...




We knutselen een dierenmasker en nog wat andere dingen. 




















We genieten van de gezonde buitenlucht en het zonnetje, 
op het speelplein.







We spelen met water. Wat is dat leuk! 






















En we doen nog zo veel meer. :-) 


Reacties

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!