Al enkele sfeerbeeldjes van ons thema.
Een tipi met allerlei dierenknuffels, een wereldbol, een safarihoed, ... in de speelhoek.
(En Roxan haar gekke bekken krijg je er gratis bij!😜)
De zandbak is “open”!
We meten onszelf: zijn wij net zo groot als een giraf?
En Louis meet ook de speelplaats!
We genieten van de mooie verhalen van Elmer, de olifant.
Tijdens het onthaal wisselen we de rustige muziek en bellenblaas even in voor een rustig momentje met de muziekdoos waarop Elmer en zijn vriendje samen dansen.
We knutselden een verrekijker,
en namen deze mee op 'safari' rond de school.
Zie ook het filmpje in de vorige post :-).
Zie ook het filmpje in de vorige post :-).
We maken 'kunst' van onszelf:
We spelen, maken taakjes, werken in het werkbundeltje, ...
Uiteraard hebben we niet steeds de tijd (en handen vrij) om alles vast te leggen op beeld. Maar we zijn druk bezig ;-).
Wat een mooie pauw, Marie!
In de eerste wagon zit de slang,
in de tweede wagon zit de tijger,
in de laatste wagon zit de...
We genieten van de gezonde buitenlucht en het zonnetje,
op het speelplein.
op het speelplein.
We spelen met water. Wat is dat leuk!
En we doen nog zo veel meer. :-)







































Reacties
Een reactie posten