Vandaag vierden we de verjaardag van Marie.
Zeven jaar wordt deze flinke meid!
Op de echte verjaardag moet ze nog wachten tot augustus,
maar ze wou het zo graag ook eens in de klas vieren.
Geen enkel probleem voor ons 😉.
Ze bracht de allermooiste cakejes mee!
In de vorm van "ijsjes, met zeemeerminnen!
En ze kunnen niet smelten!" Wauw.
Dankjewel! 🧜♀️

















































Waw, Marie, echt mooie cakejes!
BeantwoordenVerwijderen