Happy @ School september 01, 2021 Ons jaarthema is dit jaar “Happy @ school”.We mochten ook onze handjes schilderen en namen zo al een leuke klasfoto!(Siebe schilderde liever zijn handjes niet. Maar dat is ook hélemaal OK 💕.) Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Reacties
Een reactie posten