De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
Sinds de kerstvakantie is juf Michelle ook op dinsdagnamiddag en op woensdagvoormiddag in klas vier.
Daarom doen we op dinsdagnamiddag letterverdieping in de eetzaal.
Dat houdt in dat we op spelenderwijze de letters extra bekijken en inoefenen.
Hier enkele sfeerbeeldjes van de vorige weken :-)
Kerstvakantie? :-)
BeantwoordenVerwijderen