De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
Hoe leuk is deze foto?
De andere foto’s volgen binnenkort, maar deze wouden we nu al heel snel eens met jullie delen.
Zalig toch?
(Ook wij mochten van onszelf heel snel eens lachen naar het vogeltje zonder mondmasker, daarna was hij snel terug veilig op hoor ;-).)
Eindelijk!! Zalig mooie foto en zoveel mooier zonder die mondmaskers
BeantwoordenVerwijderen