Juf Maaike komt elke dinsdag een uurtje in onze klas voor schrijfmotoriek.
Wat een moeilijke oefening was dit: Een touwtje op een schrijfpatroon leggen. Wel een heel goede oefening om met beide handen samen te leren werken, het kruisen bij de lus beter te zien, enzovoort …
O, en nog een goeie oefening is om de plasticineballetjes vanaf nu met drie vingertjes te rollen: duim, wijsvinger en middenvinger.
Wie probeert / oefent dit ook eens thuis?
Reacties
Een reactie posten