Doorgaan naar hoofdcontent

grote wasjes, kleine wasjes -

​wat een mooie dag vandaag!

Het zonnetje scheen, de juffen & kindjes waren vrolijk dus ideaal om … te poetsen!


Maar vooraleer je kan poetsen moet het toch vuil zijn…? Wel wij schilderden onze namen op de ramen + wat extra versiering en gingen daarna aan de slag met spons, water en veeeeeel zeep.

Heerlijk!


P.S. Onze excuses aan de poetsploeg alvast en aan ouders, als je vanaf nu niet meer zo goed naar binnen kunt kijken πŸ™ˆ juf zijn kunnen we, maar ramen wassen iets minder…


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne πŸ˜‰!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!