Welkom terug! maart 07, 2022 Hopelijk hadden jullie allemaal een prettige vakantie ❤️! Welkom terug op school. Het thema waar we de komende twee weken rond werken is “het huis”. Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Inge10 maart 2022 om 10:25Iedereen ziet er super gelukkig uit 😁😍 jullie zorgen goed voor elkaar!!Heel leuk om zo een mooie momenten te zien BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Iedereen ziet er super gelukkig uit 😁😍 jullie zorgen goed voor elkaar!!
BeantwoordenVerwijderenHeel leuk om zo een mooie momenten te zien