Onze lieve Cas werd 6 jaar tijdens de zomer, en dat wou hij graag ook eens vieren met ons :-)!
Hij nam alle ingrediënten mee om een lekkere smoothie te maken. (500gram yoghurt, 3dl versgeperst fruitsap, bananen en rode vruchten)
Zo konden wij in de klas aan de slag om elk onze eigen gezonde smoothie te maken! Wat was dat leuk.
Voor we onze smoothie opdronken zongen we nog enkele verjaardagsliedjes voor Cas en staken we het vuurwerkje aan.
Dankjewel Cas. Wat een leuk en lekker idee!
,















Reacties
Een reactie posten