Naar de brievenbus november 28, 2022 Deze morgen schreven we een brief aan de Sint. Deze gingen we daarna posten in de brievenbus. We gingen hem posten in de brievenbus. Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Delen Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
De zonnegloed september 10, 2021 Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed". Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!). Meer lezen
Reacties
Een reactie posten