Vorige week, deze week en volgende week doen we thema beroepen in de klas, naar aanleiding van de vele functies die een Sinterklaas en z'n pieten wel hebben.
Deze week was het beroep van dienst: bakker!
Dinsdag oefenden we al in de klas hoe we naar de bakker kunnen gaan en wat we daar kunnen bestellen. Na vele keren oefenen (en misschien al eens proeven) gingen we donderdag echt naar de bakker!
Een hoogtepunt voor de hele klas precies :-) Met hun eigen centjes (suuuuper trots waren ze!) gingen we op stap naar bakkerij Desmet. We vroegen mooi alstublieft en dankjewel & de bakkersvrouw was zo vriendelijk dat ze elk van ons ook nog een wafeltje mee gaf. Heerlijk!
Reacties
Een reactie posten