De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
Een drukke periode, zo vlak voor kerst.
Daarom organiseerden onze kinesisten en ergotherapeuten de relaxatieweken.
Puur genieten!
Vandaag was het eerste groepje van onze klas al aan de beurt.
Zo fijn!
Reacties
Een reactie posten