Elke maandag van de maand maart tonen we ons van onze sportiefste kant. We lopen zo veel mogelijk blokjes rond de school.
Het doel: de afstand tot Brussel lopen met de kinderen van oranje en blauw.
Vandaag was het al de derde maandag. Heel veel kinderen zijn heel enthousiast om te lopen!
Heel veel kindjes passeerden aan de start en de finish.
We haalden vandaag ook een record. Er werden 189 toertjes gelopen, goed voor 94,5km!
Volgende week is het de vierde en laatste keer. We gaan voor meer dan 200 toertjes deze keer!
Supporteren jullie mee :)?
























Reacties
Een reactie posten