De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
De klas van juf Steffie en juf Liesbeth
Op woensdag gingen we op winterwandeling met een heel deel klassen van de school.
Er was een lus voorzien van 4km die we flink stapten. Op drie plekjes konden we even pauze nemen met een lekkere banaan, een wafel, warme chocomelk en een leuk speelplein ter beloning.
Wat deden we dat flink!
Reacties
Een reactie posten