Doorgaan naar hoofdcontent

Sneeuwwandeling

Sneeuw, en een heerlijk zonnetje!
Twee juffen, en maar vier kindjes!

We beslisten om deze voormiddag dan
maar even op een korte sneeuwwandeling te gaan. 

We vonden sporen:





We experimenteerden met onze schaduwen:



We schreven onze naam met een stokje in de sneeuw
(of deden toch een poging :).)


Oh, kijk. Een bloem in de sneeuw! 


We wouden supergraag een sneeuwman maken. 
Onze wortel hadden we al op zak!
Maar helaas was het 'poedersneeuw'
en bleef het dus niet echt plakken.
Dan maar een alternatieve sneeuwman als troost:




We wandelden, en gingen eens samen op de foto:











Eenmaal terug bij de school nog even op het parcours:











En op de speelplaats ook voornamelijk 
veel lachende gezichtjes ;-). 







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De zonnegloed

Vorig jaar konden we niet op schoolreis, dus mochten we dit jaar eens extra vroeg op schoolreis. We gingen diertjes kijken in "de zonnegloed".  Benieuwd naar wat foto's? Die komen er nu aan (alvast dankjewel aan 'meester' Arne 😉!).

Kiekjes op het springkasteel

Dankjewel juf Liesbeth!

Fijne vaderdag!